2014年もありがとうございました。

今年もあと少しで終わりですね〜。
年末に向けて私とコンサートのサポーターの
みなさんは大忙しでした〜!



ゆったり生活をしていたニュージーランドから一番忙しい
季節の日本へ来た私は、ラッキーな事に風邪も引かず
いただいていたお仕事や自身のコンサートも
無事にこなす事ができました。
クリスマスの時期に色んな方と色んな形で同じ時間を
共有することができてとっても幸せでした^^!!



今年の始めは周りの方々に心配をかけてしまいました。
でも、みなさんの優しい言葉のお陰で、ゆっくりでは
ありますが私なりに前に進む事ができています。
そして歌うことがどれだけ自分にとって
マイナスイオン効果があることかに気付きました(笑)



私にとってまるで奇跡のように感じられた今回の
日本への帰国、感じたことや経験したこと、
必ず次へのステップにしてみせます!!



いつも色々な形で応援してくださるみなさん。
2014年、心からありがとうございました。
2015年も何かを残すことを目標にして
頑張りたいと思います。


最後に、先日父と行ったスノーシューイングの
写真をお裾分けします♪
中学生の頃来ていた時代遅れの服装にも
ご注目ください(笑)!!

There's almost 3 hours left till the end of the year
in Japan! My concert supporters and I were so busy!!


I came from an easy going NZ life to a busy season in
Japan, but was so fortunate that I didn't catch a cold
and was able to do finish my job without any trouble...
Well, I do still have some jobs left actually^^! Was so
happy to be able to spend the special season with many
people!


Early this year, I was going through some rough times
but with the warm comments from everybody helped me to
move forward. And have realized that by singing,
I'm able to heal myself^^


Felt like a miracle being in Japan and being able to
sing for 2 months. I will use this experience and move
towards something better!!


I want to thank everyone who have supported me in
different ways during the year of 2014. My goal is to
create something people will remember in the year 2015.


These pictures are from snow shoeing with my father
the other day in Akita. I'm wearing the same ski ware
from my junior high days...




林に入ったとたん、ウサギの足跡を発見!
Rabbit footprints!!

どんどん進む父。
My father is really fast!

履いているものはこんな感じ。
Waring these...

寒すぎず、穏やかな天気で自然に囲まれ、
心が癒されました〜♡
It was so calm and wasn't too cold. It felt so nice!


へば!!!
See you in 2015!!!
Joelle