「Beautiful」ダウンロード開始!

お待たせしました!母親への愛を綴るバラードシングル「Beautiful」ついにitunes, Amazon, cdbabyで購入可能となりました!どうぞ、宜しくお願いします^^♡

ちなみに今日、初めて息子がプールで一人で泳ぎました。もう、それは感動もの。。。
ついこの前まで、顔さえも水に入れる事ができなかったのに。
晩ご飯前に帰らなくちゃと言っても完全無視。泳ぐ気満々でした。
凄いな〜今日の一日で、どれだけ息子にとって生きている世界の視野が広がったんだろう。

息子は帰りたくなくて、大粒の涙をこぼしながら帰宅^^また月曜にに行こうね、と約束をしました。

成長の姿、ひたむきな姿、本当に嬉しい。
あれれ、息子の記事になってしまった(笑)?

「Beautiful」、是非よろしくお願いしま〜す^^



To English speakers:

「Beautiful」is now on iTunes, Amazon and cdbaby!! Please check it out!! It is beautiful:)

Today my son swam all by himself in the pool. It was such a touching moment for me. Just until few days ago he couldn't even put his face under water! He just kept going even when I told him we need to be back home by dinner time. It's amazing to think how much his life has changed just in one day...

He ended up balling in the car all the way to our house. But we promised we'll be back again on Monday^^

I love seeing my son grow and to be so focused on what he is passionate about.

Oops! Seems like today's blog is all about my son?? Lol!!

Everyone, please check out my new single 「Beautiful」!!

Joelle